![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folkens, Hope I'm udstationering i den rigtige forum, der har et problem med print outs på dette seneste. Teksten er fin og klar, men jeg får kinda af en skygger virkning her og der på den side, hvor det burde være hvidt. Ran en testside og dets fine, men for eksempel er der Windowx XP på header og ca halvvejs ned dette er gentaget i en svag måde, og lignende skygger som jeg kalder det andetsteds. I cant se, hvordan du kører en oprydning af printeren, men hvis den aktuelle side I'm trykkerier, der er skygger Jeg tror ikke, at ville løse det. Dets eneste 4yrs gammel men brugt meget lidt bare for min egen personlige brug. nogen idéer fyrene, tak, ![]() |
|
| |||
| |||
| Henvise til HP manualer om vejledningen på howto rengøre din printer link Hvad angår de skygger, efter en oprydning, så sørg for sin ikke kun indstillet til at gøre i printeren konfigurationer den manualer er altid en stor hjælp, når de forsøger at fastsætte en printer spørgsmål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til Digital Imaging & Printere forum.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laser Eye Surgeory | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 29 September 2009 18:10 |
| Razer Mamba Wired / Wireless Laser Gaming Mouse | Razer | General Hardware Chat | 23 | 28 april 2009 07:22 |
| Problem Networking min printer | Diorio | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 31 januar 2009 04:07 |
| Olivetti Anyway Printer problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Printere | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Printer problem | jordsbabe | Digital Imaging & Printere | 2 | 17 november 2007 16:11 |
| Thread Tools | |
| |