![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi luitjes, Hoop dat ik ben terbeschikkingstelling in het juiste forum, met een probleem met de print outs over dit de laatste tijd. De tekst is prima en duidelijk, maar ik krijg een beetje van een ghosting effect hier en daar op de pagina waar het moet wit zijn. Ran een testpagina af en zijn prima, maar bijvoorbeeld, is er Windowx XP op de kop en ongeveer de helft naar beneden dit is herhaald in een zwakke manier, en dergelijke spookbeelden zo noem ik het elders. I cant zien hoe het uitvoeren van een sanering van de printer, maar als het de huidige pagina I'm afdrukken die spookbeelden Ik denk niet dat dat zou oplossen. Haar enige 4yrs oud maar zeer weinig gebruikt alleen voor mijn eigen persoonlijk gebruik. ideeën jongens, bedankt, ![]() |
|
| |||
| |||
| Raadpleeg HP handleidingen op instructies over hoe schoon uw printer koppelen Als voor de spookbeelden, na een schoonmaakactie, zorg ervoor dat zijn niet alleen ingesteld om te doen in de printer configuraties handleidingen zijn altijd een grote hulp bij het proberen op te lossen een printer kwestie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar de Digital Imaging & Printers forum.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laser Eye Surgeory | robina80 | Off Topic Discussie | 1 | 29 september 2009 18:10 |
| Razer Mamba Wired / Wireless Laser Gaming Mouse | Razer | Algemeen Hardware Chat | 23 | 28 apr 2009 07:22 |
| Probleem Networking mijn printer | Diorio | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 31 Jan 2009 04:07 |
| Olivetti Anyway Printer probleem | Pete-Rock | Digital Imaging & Printers | 2 | 14 jun 2008 13:55 |
| Printer probleem | jordsbabe | Digital Imaging & Printers | 2 | 17 nov 2007 16:11 |
| Thread Tools | |
| |