![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Håper jeg legger inn i riktig forum, har problemer med print outs på dette siste. Teksten er fin og klar, men jeg får litt av en ghosting effekt her og der på siden der det skal være hvit. Ran en testside og fint, men for eksempel, er det Windowx XP på hodet og ca halvveis ned dette er gjentatt i en svak måte og lignende ghosting som jeg kaller det andre steder. Jeg skrånende se hvordan du kjører en rydde opp på skriveren, men hvis den gjeldende siden jeg utskrift som ghosting Jeg tror ikke det ville løse det. Dens eneste 4yrs gamle, men brukes lite bare for min egen personlige bruk. ideer karer, takk, ![]() |
|
| |||
| |||
| Henvis til HP manualer på instruksjonene på HOWTO rengjøre skriveren din forbindelse Som for ghosting, etter en Cleanup, sørg for sin ikke bare satt til å gjøre i skriveren konfigureringer den håndbøker er alltid en stor hjelp når du prøver å fikse en skriver problemet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til Digital Imaging & Skrivere forum.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laser Eye Surgeory | robina80 | Av Emne Diskusjon | 1 | 29 september 2009 18:10 |
| Razer Mamba Fast / Wireless Laser Gaming Mouse | Razer | General Hardware Chat | 23 | 28 april 2009 07:22 |
| Problem Nettverk min Printer | Diorio | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 31 januar 2009 04:07 |
| Olivetti Allikevel skriver problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Printer problem | jordsbabe | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 17 nov 2007 16:11 |
| Thread Tools | |
| |