![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folks, Hoppas jag meddelanden i rätt forum, har ett problem med print outs på detta på sistone. Texten är bra och tydligt, men jag får lite av en spökbilder effekter här och där på sidan där det ska vara vit. Ran en testsida och bra, men finns det till exempel Windowx XP på huvudet och ungefär halvvägs ner detta upprepas i ett svagt sätt och liknande spökbilder som jag kallar det på annat håll. I cant se hur man driver en sanering av skrivaren, men om den aktuella sidan I'm utskrift som spökbilder Jag tror inte att det skulle lösa det. Dess enda 4yrs gammal men används mycket litet bara för mitt eget personliga bruk. några idéer killar, tack, ![]() |
|
| |||
| |||
| Se HP manualer på instruktioner om howto rengöra skrivaren länk När det gäller spökbilder, efter en sanering, se till att det inte bara kommer att göra i skrivaren konfigurationer av manualer är alltid en stor hjälp när man försöker fastställa en skrivare fråga. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttade till Digital Imaging & Skrivare forum.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laser Eye Surgeory | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 29 september 2009 18:10 |
| Razer Mamba Wired / Wireless Laser Gaming Mouse | Razer | General Hardware Chat | 23 | 28 april 2009 07:22 |
| Problem Nätverk min skrivare | Diorio | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 31 januari 2009 04:07 |
| Olivetti Hursomhelst Utskriftsvänlig problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Utskriftsvänlig problem | jordsbabe | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 17 november 2007 16:11 |
| Thread Tools | |
| |