mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Jeg har brug for en Multi Function Printer / Fax / scannerenheden men noget mere kompakt!

Reply

Thread Tools
Old 28 februar 2009, 15:03
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg har brug for en Multi Function Printer / Fax / scannerenheden men noget mere kompakt!

Jeg har en af disse multi funktion printer / fax / scanner enheder, som holdt op med at virke. Jeg har virkelig brug for noget at erstatte det, men det trænger til at være yderst kompakt.

Ethvert forslag om varemærker og model numre, der kan arbejde?
Old 28 februar 2009, 18:17
Donor-Gruppen

Default Jeg har brug for en Multi Function Printer / Fax / scannerenheden men noget mere kompakt!

Den eneste ekstremt kompakt løsning jeg ved, er http://www.superwarehouse.com/Canon_...60-414/p/17530 i et BJ-85. Mobile faxning's funktion af et faxmodem dog ikke en fast rubrik, der vil passe ind i din bærbare computer i samme skuldertaske.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 4 marts 2009, 12:32
Ny Medlem Gruppen

Jeg bruger en Epson Stylus DX4000 sin ret lille og fungerer godt, men det kan være for stor til, hvad din leder efter
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.