![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een van deze multi-functie printer / fax / scanner eenheden die het niet meer. Ik echt iets nodig te vervangen, maar het moet uiterst compact. Eventuele suggesties over merknamen en het model van nummers die kunnen werken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige uiterst compacte oplossing ik weet is http://www.superwarehouse.com/Canon_...60-414/p/17530 in een BJ-85. Mobiele faxen is een functie van een fax-modem echter niet een platte doos die je fit met uw laptop in dezelfde schouder tas.
| |||
| |||
| Ik gebruik een Epson Stylus DX4000 zijn klein en werkt goed maar het is misschien te groot voor wat je zoekt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Printer Driver Fine-scanner driver zal niet werken. Windows Kan niet Detect Device | Shredder | Digital Imaging & Printers | 4 | 30 augustus 2009 08:02 |
| Twee ultra compacte laptops | Mike0001 | CJ Gebruikt Marktplaats | 8 | De 5 februari 2008 15:19 |
| Redelijk geprijsde printer / scanner | popowich | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2007 16:41 |
| Hoe moet ik opnieuw mijn HP printer-scanner-copier? | pchopra65 | Digital Imaging & Printers | 5 | De 6 augustus 2007 09:34 |
| Printer / Scanner & Fotokopieerpapier alles in een? | Jade | Digital Imaging & Printers | 1 | 21 okt 2006 15:23 |
| Thread Tools | |
| |