![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en av de multi-funksjon printer / faks / skanner enheter som sluttet å fungere. Jeg trenger virkelig noe å erstatte den, men den trenger å være ekstremt kompakt. Noen forslag på merkenavn og modell tallene som kan fungere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste ekstremt kompakt løsning jeg vet er http://www.superwarehouse.com/Canon_...60-414/p/17530 i BJ-85. Mobile faksing er en funksjon av et faksmodem skjønt, ikke en flat boks som vil passe med din laptop i samme skulder bag.
| |||
| |||
| Jeg bruker en Epson Stylus DX4000 sin smallish og fungerer bra men det kan bli for stor for hva du leter etter |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| To ultra kompakte bærbare datamaskiner | Mike0001 | CJ Brukes Marketplace | 8 | 5 feb 2008 15:19 |
| Rimelig Skriver / Scanner | popowich | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 21 nov 2007 16:41 |
| Hvordan skal jeg installere min hp printer-scanner-kopimaskin? | pchopra65 | Digital Imaging & Skrivere | 5 | 6 august 2007 09:34 |
| Skriver / Kopimaskin og skanner i ett? | Jade | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 21 oktober 2006 15:23 |
| Thread Tools | |
| |