![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en av de många funktioner skrivare / fax / skanner enheter som slutat arbeta. Jag behöver verkligen något att ersätta det, men det måste vara extremt kompakt. Några förslag på märken och modell nummer som skulle kunna fungera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det enda extremt kompakt lösning som jag vet är http://www.superwarehouse.com/Canon_...60-414/p/17530 i en BJ-85. Mobil faxning är en funktion av ett faxmodem dock inte en platt låda som ska passa med din bärbara dator i samma axelremsväska.
| |||
| |||
| Jag använder en Epson Stylus DX4000 sitt liten och fungerar bra men det kan vara för stort för vad du letar efter |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Två ultra kompakta bärbara datorer | Mike0001 | CJ Används Marketplace | 8 | 5 februari 2008 15:19 |
| Prisvärd skrivare / skanner | popowich | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 21 november 2007 16:41 |
| Hur ska jag installera om min HP-skrivare-scanner-kopiator? | pchopra65 | Digital Imaging & Skrivare | 5 | 6 august 2007 09:34 |
| Utskriftsvänlig / Kopieringspapper & Skanner allt i ett? | Jade | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 21 oktober 2006 15:23 |
| Thread Tools | |
| |