mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Info Krævet alle i One Printers

Reply

Thread Tools
Old 5. juni 2009, 15:02
Ny Medlem Gruppen

Default Info Krævet alle i One Printers

Hej

Kan nogen hjælpe venligst, I'm efter en ny alt i en printer med trådløse formåen og også være i stand til at fax.

Men før jeg gå videre kan jeg bare sige, hvad jeg kender til printere du kunne få det på bagsiden af et frimærke.

Jeg har været at læse anmeldelser om itreviews.co.uk og trustedreviews.com, jeg havde tænkt på at købe en Epson Stylus Photo PX800FW indtil jeg læste de problemer, som folk havde med at drikke, ikke alkoholiske slags, jeg mener blæk tilsyneladende PX800FW drikkevarer det, og hvis du sender en fax, den har, der skal udskrives først.

Jeg har også været at læse om Brother MFC-6490CW og fandt ud af låget kun åbnes til 45 grader, når du har brug for at scanne noget, jeg ville foretrække en der åbnes til 90 grader som det sommetider er jeg scanne sider fra bøger, som kan vise sig vanskeligt på anden måde Min nuværende printer er en HP Photosmart 2610, som min søn har sat op for mig, men han siger HP printere er god, men deres software er hopless.

Jeg vil være parat til at bruge op til £ 250, så jeg vil forsøge at træffe det rigtige valg.

Tak for enhver hjælp fra alle, der kan tilbyde rådgivning om de nyeste printere.
Old 5. juni 2009, 22:54
Donor-Gruppen

Jeg købte en Canon MX 310 i november sidste år og har ikke haft nogen problemer ud af det endnu. Det var på omkring $ 75 - $ 100 US tror jeg.

EDIT: Nå Pyt lol. Jeg googled det, og om Canons eget site de havde brugeranmeldelser med pro's og ulemper. Den universelle con var høj blæk forbrug. Du kan se for dig selv: http://www.usa.canon.com/consumer/co...&modelid=15603
Old 6. juni 2009, 08:21
Ny Medlem Gruppen

Tak for at fyre, ja jeg kan se, hvad du mener om blæk forbrug.
Jeg må sige, jo mere jeg læser om de vurderinger af forskellige printere, de alle synes at have deres dårlige punkter, gætte i slutningen du betaler dine penge og tager dit valg.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke udskrive til nogen af vores netværk printere JohnJensen Networking, Modemer & VoIP 0 31. maj 2009 21:24
Hvordan blækprintere arbejde? david09 Digital Imaging & Printere 2 20 marts 2009 13:22
Hvilken printer skal jeg købe? (Just realiserede hvordan crap all-in-1 printere) Theresonly1 Digital Imaging & Printere 3 29 januar 2009 14:41
Printere ikke arbejder-USB Problem? matthewforu Digital Imaging & Printere 1 26th May 2008 09:22
Canon Printere syderapple Digital Imaging & Printere 2 6. jan 2008 10:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.