![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Voiko kukaan auttaa kiitos, olen sen jälkeen, kun uusi kaikki yhdessä tulostimen langattomat valmiudet ja myös voitava fax. Mutta ennen kuin lähden muita voin vain sanoa, mitä minä tiedän tulostimet voit päästä takana on postimerkki. Olen ollut käsittelyssä tarkastelut itreviews.co.uk ja trustedreviews.com, ajattelin ostaa Epson Stylus Photo PX800FW kunnes luin ongelmia ihmistä, joiden kanssa juoda, ei Alkoholiuuton luontoissuorituksina, tarkoitan painovärillä ilmeisesti PX800FW alkoholijuomien sen ja jos faksitse on painettava ensin. Olen myös ollut lukea Brother MFC-6490CW ja sai kansi vain avautuu 45 astetta, kun tarvetta skannata jotain, haluaisin mieluummin, joka avautuu 90 astetta kuten joskus skannata sivut kirjoista mikä voi osoittautua vaikeaksi, toisin minun nykyinen tulostin on HP Photosmart 2610 jossa poikani on perustanut minulle, mutta hän sanoo HPS tulostimet ovat hyviä, mutta niiden ohjelmisto on hopless. En olisi valmis maksamaan jopa £ 250, joten en halua yrittää tehdä oikeita valintoja. Kiitos apua pois kuka tahansa voi tarjota mitään neuvoja viimeistään kirjoittimet. |
|
| |||
| |||
| Ostin Canon MX 310 viime marraskuussa, ja ei ole ollut mitään ongelmia pois sitä vielä. Se oli noin $ 75 - $ 100 US mielestäni. EDIT: No ei sen ole lol. I googled se ja Canonin oma asema niillä oli user reviews Pron kanssa ja haittansa. Yleispalvelun con oli korkea musteen kulutusta. Näet itse: http://www.usa.canon.com/consumer/co...&modelid=15603 |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että kaverit, kyllä näen mitä tarkoitat noin musteen kulutusta. Minun on sanottava, mitä enemmän luen koskevat arviot eri tulostimia, ne kaikki näyttävät ovat huonoja, arvata loppuun sinun maksaa rahaa ja vie valintasi. |