mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Info Vereiste Op All In One Printers

Reply

Thread Tools
Old 5 jun 2009, 15:02
Nieuw Lid Fractie

Default Info Vereiste Op All In One Printers

Hoi

Kan iemand helpen aub, ik ben na een nieuwe all in one printer met draadloze mogelijkheden en ook kunnen faxen.

Maar voordat ik ga verder kan ik alleen maar zeggen wat ik weet over printers kunt u krijgen op de achterkant van een postzegel.

Ik heb het lezen van beoordelingen op itreviews.co.uk en trustedreviews.com, ik zat te denken van het kopen van een Epson Stylus Photo PX800FW totdat ik lees de problemen die mensen hebben met drinken, en niet de soort alcoholische, ik bedoel inkt blijkbaar de PX800FW dranken en als het verzenden van een fax moet worden afgedrukt eerste.

Ik heb ook een lezing over de Brother MFC-6490CW en ontdekten het deksel opent slechts tot 45 graden wanneer u het nodig om te scannen iets, ik zou liever een die leidt tot 90 graden als ik soms scannen pagina's uit boeken die kan moeilijk anders , mijn huidige printer is een HP Photosmart 2610, die mijn zoon heeft opgezet voor mij, maar hij zegt HP's printers zijn goed maar de software is hopless.

Ik zou bereid zijn voor een verblijf tot £ 250, dus ik wil proberen te maken van de juiste keuze.

Bedankt voor alle hulp af wie kan een advies over de nieuwste printers.
Old 5 jun 2009, 22:54
Donor Groep

Ik kocht een Canon MX 310, afgelopen november, en hebben niet alle problemen uit het nog niet. Het was rond de $ 75 - $ 100 US denk ik.

EDIT: Nou nevermind lol. I googled en op Canon's eigen site hebben gebruikers beoordelingen met pro's en contra's. De universele con was hoog inkt verbruik. U ziet voor uzelf: http://www.usa.canon.com/consumer/co...&modelid=15603
Old 6 jun 2009, 08:21
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor die jongens, ja ik zie wat je bedoelt over de inkt verbruik.
Ik moet zeggen hoe meer ik lees over de beoordelingen van verschillende printers, ze lijken allemaal op hun slechte punten, denk aan het einde betaalt u uw geld en is uw keuze.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan niet afdrukken naar een van ons netwerk printers johndoe Netwerken, modems & VoIP 0 31 mei 2009 21:24
Inkjet printers Hoe werkt het? david09 Digital Imaging & Printers 2 20 mrt 2009 13:22
Welke printer moet ik kopen? (Alleen besefte hoe crap all-in-1 printer) Theresonly1 Digital Imaging & Printers 3 29 Jan 2009 14:41
Printers niet werkende USB Probleem? matthewforu Digital Imaging & Printers 1 26 jun 2008 09:22
Canon Printers syderapple Digital Imaging & Printers 2 De 6 januari 2008 10:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.