![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Kan noen hjelpe takk, jeg er etter en ny alt i en skriver med trådløs tilkobling, og også kunne fax. Men før jeg går videre kan jeg bare si det jeg vet om skriverne du kunne komme på baksiden av et frimerke. Jeg har vært å lese anmeldelser på itreviews.co.uk og trustedreviews.com, jeg tenkte å kjøpe en Epson Stylus Photo PX800FW før jeg leste de problemene man har med drikke, og ikke alkoholholdige slag, jeg mener blekk tilsynelatende den PX800FW drinker det, og hvis du sender en faks har det som skal skrives ut først. Jeg har også lest om Brother MFC-6490CW og funnet ut lokket bare åpnes til 45 grader når du trenger å skanne noe, jeg ville foretrekke en som åpnes til 90 grader som iblant jeg skanne sider fra bøker som kan vise seg vanskelig ellers , min nåværende skriveren er en HP Photosmart 2610 som sønnen min har satt opp for meg, men han sier HPs skrivere er bra, men programvaren er hopless. Jeg vil være forberedt på å bruke opp til £ 250, så jeg vil prøve å gjøre det riktige valget. Takk for hjelp av noen som kan gi noen råd om de nyeste skrivere. |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en Canon MX 310 sist november og har ikke hatt noen problemer ut av det ennå. Det var rundt $ 75 - $ 100 i USA tror jeg. EDIT: Vel Glem lol. Jeg googled den og på Canons eget nettsted de hadde brukeranmeldelser med pro og cons. Universal con var høy blekk forbruk. Du kan se selv: http://www.usa.canon.com/consumer/co...&modelid=15603 |
|
| |||
| |||
| Takk for at fyrene, ja jeg ser hva du mener om blekk forbruk. Jeg må si det mer jeg leste på vurderinger av ulike skrivere, de alle synes å ha sine dårlige poeng, gjette på slutten du betaler penger og tar et valg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere | Johndoe | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 31 mai 2009 21:24 |
| Hvordan blekkskrivere arbeid? | david09 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Hva skriver bør jeg kjøpe? (Bare innså hvor dritt alt-i-1-skrivere er) | Theresonly1 | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 29 januar 2009 14:41 |
| Skrivere ikke-USB problem? | matthewforu | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 26 juni 2008 09:22 |
| Canon-skrivere | syderapple | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 januar 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |