mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Info krävs på Allt i Ett Skrivare

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 15:02
New Member Group

Default Info krävs på Allt i Ett Skrivare

Hej

Kan någon hjälpa snälla, jag är efter en ny allt-i-ett-skrivare med trådlös kapacitet och även kunna fax.

Men innan jag går vidare kan jag bara säga vad jag känner till skrivare kan du få på baksidan av ett frimärke.

Jag har läst recensioner på itreviews.co.uk och trustedreviews.com var jag tänker köpa en Epson Stylus Photo PX800FW tills jag läste de problem människor har med dryck, inte alkoholhaltiga slag, jag menar bläck uppenbarligen PX800FW drycker den och om du skickar ett fax har det som ska skrivas ut först.

Jag har också fått läsa om Brother MFC-6490CW och fick reda på locket bara öppnas till 45 grader när du behöver scanna något skulle jag föredra en som öppnas till 90 grader som ibland jag skanna sidor från böcker som kan vara svårt annars Min nuvarande skrivare är en HP Photosmart 2610, som min son har satt upp för mig, men han säger HPS skrivare är bra men deras programvara är hopless.

Jag skulle vara beredd att spendera upp till £ 250, så jag vill försöka göra det rätta valet.

Tack för all hjälp från någon som kan ge några råd om den senaste skrivare.
Old 5 juni 2009, 22:54
Givargruppen

Jag köpte en Canon MX 310 i november förra året och har inte haft några problem av det än. Det var runt $ 75 - $ 100 US tror jag.

EDIT: Tja Glöm lol. Jag googled det och på Canons egen webbplats de hade användaren recensioner med pro och cons. Samhällsomfattande con var hög bläck konsumtion. Du kan se själv: http://www.usa.canon.com/consumer/co...&modelid=15603
Old 6 juni 2009, 08:21
New Member Group

Tack för att ni, ja jag ser vad du menar om bläck konsumtion.
Jag måste säga att ju mer jag läser om recensioner av olika skrivare, alla verkar ha sina mörka sidor, gissa i slutet du betalar dina pengar och tar ditt val.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.