![]() |
|
| |||
| |||
| hi, im benytter HP pavillon dv9500 notebook. mit webcam ikke fungerer korrekt. på gange cam kører som det skal være, men efter et stykke tid, den næste ting, du kender, det vil sige det cant afsløre eventuelle webcam eller webkamera er ikke sat i. BTW, im benytter MSN Messenger og skpye. HP har denne software kaldet "HP Webcam" Jeg plejede at klikke på det for at kontrollere, om mit webcam arbejdsgrupper eller ej. når ikke fungerer skærmen blot viste HP logoet, tat's all Jeg forsøgte at få hjælp af Windows Hjælp, men det skete ikke meget. til tider dets arbejdsmetoder fint og den næste ting u Noe det ikke virker længere. Jeg har prøvet at kontrollere Enhedshåndtering og alt virker fint, der ikke var noget problem findes. kunne det være føreren? men jeg lige købt denne bærbar Abt en måned siden. TQ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det kan være dårlige forsøge at ringe hk
| |||
| |||
| Det lyder som der er to programmer forsøger at bruge kameraet på samme tid og er nødt til at lukke en af dem ned første så skal du være i stand til at bruge det i fastsætte en ven laptop, og hun havde de samme ting går galt. |