![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi, im käyttämällä HP Pavilion dv9500 Notebook. minun webcam ei toimi asianmukaisesti. toisinaan nokka on käynnissä, kuten se olisi, mutta sen jälkeen, kun seuraava asia, te tiedätte, it'll sanoa kallistuksen havaita webbikamera, tai webbikamera ei ole kytketty tuumaa BTW, im käyttäen msn messenger ja skpye. HP on tämän ohjelmiston kutsutaan "HP Webcam" i käytetään napsauta se tarkistaa, onko minun webcam työryhmissä tai ei. kun se ei toimi näytön juuri osoitti hv logo, tat kaikki Olen yrittänyt saada apua ikkunat auttaa, mutta se ei ole paljon. ajoittain sen työpäivän vain kauniita ja seuraava asia u noe se ei toimi enää. Olen kokeillut tarkkailun laitteen hallinta ja kaikki toimii hienosti, ei ollut ongelma löytynyt. se voisi olla kuljettajan? mutta olen juuri ostanut tämän kannettavan tietokoneen n. kuukausi sitten. TQ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se voi olla paha yrittää soittaa hv
| |||
| |||
| se kuulostaa on kaksi ohjelmaa yritetään käyttää kameraa samalla u tarvitse sulkea yksi niistä alas ensimmäinen sitten sinun pitäisi pystyä käyttämään sitä i vahvistaa kaverille kannettava tietokone ja hän oli sama asia menee pieleen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Logitech Webcam Problem | DonnyTEN | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 23. toukokuuta 2009 09:16 |
| HP Pavilion 6700 Webcam Problem with Vista OS | leosar | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 13th Apr 2009 16:15 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 18:47 |
| Integroitu video AGP | spaterson | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 3. Lokakuu 2007 15:16 |
| Webcam ongelma | seba567 | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 1. elo 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |