mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Integrert webcam problem

Reply

Thread Tools
Old 6 februar 2008, 18:08
Medlem Group

Default Integrert webcam problem

hi, im bruker HP Pavilion dv9500 bærbare. min webcam ikke fungere skikkelig. til tider på cam kjører som det skal, men etter en stund den neste tingen du vet, det vil si den skrånende finner noen webcam eller webcam ikke er plugget i. btw, im bruker MSN Messenger og skpye.

HP har denne programvaren heter "HP Webcam" Jeg pleide å klikke på det for å sjekke om min webcam jobber eller ikke. når det ikke fungerer skjermen bare viste hk logo, tat er alt

Jeg prøvde å få hjelp fra Windows Hjelp men det gjorde ikke mye. til tider sine arbeider helt fint og neste ting u noe det ikke fungerer lenger.

Jeg har prøvd å kontrollere Enhetsbehandling og alt fungerer bra, det var ingen problem funnet. kunne det være driveren? Men jeg kjøpte denne bærbare ABT for en måned siden.

TQ
Old 9th 2008 Feb, 20:47
Banned Group

det kan være dårlig prøve å ringe HP

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 mai 2008, 06:49
New Member Group

Det høres ut som det er to programmer prøver å bruke kameraet samtidig u må stenge en av dem ned første så bør du kunne bruke det jeg fikse en venn laptop og hun hadde det samme som går galt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.