mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Integrerad webbkamera problem

Reply

Thread Tools
Old 6 februari 2008, 18:08
Ledamot Gruppen

Hi, im använder HP Pavilion dv9500 anteckningsblocket. min webbkamera inte fungerar. ibland CAM körs som det ska, men efter ett tag nästa sak du vet, det du säger det skränande upptäcka eventuella webbkamera eller webbkamera är inte isatt btw, im använder MSN Messenger och skpye.

HP har detta program kallat "HP Webcam" Jag brukade klicka på den för att kontrollera om min webbkamera arbetsgrupp eller inte. när det inte fungerar skärmen bara visade hk logotyp, tat's all

Jag försökte få hjälp från fönstren hjälpa men det gjorde inte mycket. ibland dess arbetsmetoder bara bra och nästa sak u noe det fungerar inte längre.

Jag har försökt att kontrollera Enhetshanteraren och allt fungerar bra, det var inga problem hittades. Kan det vara drivrutinen? men jag har precis köpt denna laptop Abt en månad sedan.

TQ
Old 9 februari 2008, 20:47
Banned Group

det kan vara dåligt försök att ringa HP

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 maj 2008, 06:49
New Member Group

det låter som det finns två program försöker använda kameran på samma gång och måste stänga en av dem första så bör du kunna använda det jag fixa en kompis bärbara dator och hon hade samma sak går fel.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.