![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, im använder HP Pavilion dv9500 anteckningsblocket. min webbkamera inte fungerar. ibland CAM körs som det ska, men efter ett tag nästa sak du vet, det du säger det skränande upptäcka eventuella webbkamera eller webbkamera är inte isatt btw, im använder MSN Messenger och skpye. HP har detta program kallat "HP Webcam" Jag brukade klicka på den för att kontrollera om min webbkamera arbetsgrupp eller inte. när det inte fungerar skärmen bara visade hk logotyp, tat's all Jag försökte få hjälp från fönstren hjälpa men det gjorde inte mycket. ibland dess arbetsmetoder bara bra och nästa sak u noe det fungerar inte längre. Jag har försökt att kontrollera Enhetshanteraren och allt fungerar bra, det var inga problem hittades. Kan det vara drivrutinen? men jag har precis köpt denna laptop Abt en månad sedan. TQ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det kan vara dåligt försök att ringa HP
| |||
| |||
| det låter som det finns två program försöker använda kameran på samma gång och måste stänga en av dem första så bör du kunna använda det jag fixa en kompis bärbara dator och hon hade samma sak går fel. |