![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en lille virksomhed og har brug for en grundlæggende kombination printer / fax / kopimaskine maskine. Behøver ikke farve print. Behovet for forslag til, om de vil købe en inkjet eller Lazer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laser tendens til at være meget dyrere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger af, hvad din efter, da Dave sagde Laserprintere tendens til at være dyrere, men kan udskrive sider langt hurtigere dog blækprintere tendens til at udskrive bedre billeder, men som du sagde, du behøver kun sort og hvidt, at bit sandsynligvis ikke, t henvise til dig.
| |||
| |||
| Har du brug for hastighed er forbundet med din udskrivning kapacitet behov? Hvis ja laser er en mere farbar vej. Hvis hastigheden er uden betydning, da en Inkjet ville være en mere omkostningseffektiv valg. Omend langsommere, det inkjet er en bedre værdi for pengene. Det er, under forudsætning af hastigheden er ikke en faktor. Inkjets har et meget langsommere udskrivningshastigheden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige printer port. HJÆLP | peter fiskeren | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Brug for en ny printer ... | craiig | Digital Imaging & Printere | 3 | 4. maj 2008 04:39 |
| New Printer - 3 funktioner i 1 printer ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21. okt 2006 06:34 |
| Printer - Hvilken en foretrækker du Toner eller Inkjet? | Problem | General Hardware Chat | 3 | 26. sep 2006 12:12 |
| Thread Tools | |
| |