![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een klein bedrijf en moeten een basiskennis combinatie printer / fax / copier machine. Hoeft geen kleur afdrukken. Noodzaak suggesties over de vraag of voor de aanschaf van een inkjet-of lazer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laser vaak veel duurder.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het hangt ervan af wat je na, zoals Dave zei Laserprinter meestal duurder, maar kan printen pagina's veel sneller, maar inkjetprinters neiging om af te drukken betere kwaliteit foto's, maar zoals je zei dat je hoeft alleen maar zwart en wit, dat beetje waarschijnlijk maakt t naar je.
| |||
| |||
| Heb je behoefte aan snelheid in verband met uw drukcapaciteit behoeften? Zo ja laser een meer haalbare optie. Als de snelheid is van geen belang, dan is een inkt jet zou een meer kosteneffectieve keuze. Zij het langzamer, de inkjet is een betere waarde voor het geld. Dat is, uitgaande snelheid is geen factor. Inkjetprinters hebben een veel lagere afdruksnelheid. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer beschadigen printerpoort. HELP | peter de visser | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2008 06:49 |
| Nood aan een nieuwe printer ... | craiig | Digital Imaging & Printers | 3 | De 4 mei 2008 04:39 |
| Nieuwe printer - 3 functies in 1 printer ... | Cubeox | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 okt 2006 06:34 |
| Printer - Wie heb je liever Toner of Inkjet? | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26e Sep 2006 12:12 |
| Thread Tools | |
| |