![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en liten bedrift og trenger en grunnleggende kombinasjon printer / fax / kopimaskin maskinen. Trenger ikke farge print. Trenger forslag om å kjøpe en blekkskrivere eller lazer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laser har en tendens til å være mye dyrere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer an på hvilke etter, så Dave sa laserskrivere har en tendens til å bli dyrere, men kan skrive ut sider mye raskere, men blekkskrivere pleier å skrive bedre bilder, men som du sa trenger du bare svart og hvit, som bit trolig spiller ikke se deg.
| |||
| |||
| Trenger du hastighet knyttet utskriftsproblemet kapasitet behov? Hvis det er slik laser er en mer levedyktig alternativ. Hvis hastigheten er av ingen betydning, da en ink jet vil være en mer kostnadseffektiv valg. Enskjønt tregere, er blekkskrivere er en bedre verdi for pengene. Det er forutsatt hastighet er ikke en faktor. Inkjets har en mye lavere utskriftshastigheten. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Trenger du en ny skriver ... | craiig | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 4 mai 2008 04:39 |
| New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Skriver - Hvilken foretrekker du Toner eller Inkjet? | Svikt | General Hardware Chat | 3 | 26. sep 2006 12:12 |
| Thread Tools | |
| |