mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Lexmark E232 Printer ikke udskrivning fra Outlook

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2009, 11:44
Ny Medlem Gruppen

Default Lexmark E232 Printer ikke udskrivning fra Outlook

Jeg har en Lexmark E232 og Det udskriver bare fint. men når jeg forsøger at udskrive fra Outlook det give mig følgende fejl.

en runtime error har occrred. Ønsker du at debug. Line 2020 en uspecificeret fejl.

Dette er kun i Outlook.

Denne printer er også deles med en anden på mit kontor.

Jeg kører Windows XP SP2 på alle maskiner.

Alt var fint indtil nu. Jeg ved ikke, hvad der skete behage hjælp.

Tak,
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sendt udskrivningsjob til bypass bakke, men printeren holder udskrivning fra vigtigste bakken BreannaRice Digital Imaging & Printere 0 10. jun 2009 12:44
Lexmark Z12 Printer - Vista - Trykning Blank Page jefechico Digital Imaging & Printere 0 28. maj 2009 21:02
Udskrivning fra internettet - HPC6280 alt-i-en printer MoodyBlue Digital Imaging & Printere 4 14. maj 2009 09:17
Hjælp med min Lexmark printer? swee8 Digital Imaging & Printere 1 21. nov 2008 07:10
Printer pludselig at udskrive blanke sider (tho testsiden udskrives OK) Cameo Digital Imaging & Printere 1 24 november 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.