![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Lexmark E232 og Det udskriver bare fint. men når jeg forsøger at udskrive fra Outlook det give mig følgende fejl. en runtime error har occrred. Ønsker du at debug. Line 2020 en uspecificeret fejl. Dette er kun i Outlook. Denne printer er også deles med en anden på mit kontor. Jeg kører Windows XP SP2 på alle maskiner. Alt var fint indtil nu. Jeg ved ikke, hvad der skete behage hjælp. Tak, |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sendt udskrivningsjob til bypass bakke, men printeren holder udskrivning fra vigtigste bakken | BreannaRice | Digital Imaging & Printere | 0 | 10. jun 2009 12:44 |
| Lexmark Z12 Printer - Vista - Trykning Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Printere | 0 | 28. maj 2009 21:02 |
| Udskrivning fra internettet - HPC6280 alt-i-en printer | MoodyBlue | Digital Imaging & Printere | 4 | 14. maj 2009 09:17 |
| Hjælp med min Lexmark printer? | swee8 | Digital Imaging & Printere | 1 | 21. nov 2008 07:10 |
| Printer pludselig at udskrive blanke sider (tho testsiden udskrives OK) | Cameo | Digital Imaging & Printere | 1 | 24 november 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |