mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Lexmark E232-printer niet afdrukken vanuit Outlook

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2009, 11:44
Nieuw Lid Fractie

Default Lexmark E232-printer niet afdrukken vanuit Outlook

Ik heb een Lexmark E232 en Het afdrukken prima. maar wanneer ik probeer te printen vanuit Outlook zij geven mij de volgende foutmelding.

een runtime-fout heeft occrred. Wenst u te debuggen. Line 2020 een niet nader gespecificeerde fout.

Dit is alleen in Outlook.

Deze printer is ook gedeeld met iemand anders in mijn kantoor.

Ik ben met Windows XP SP2 op alle machines.

Alles was prima tot nu. Ik weet niet wat er is gebeurd kunt u helpen.

Bedankt,
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Verzonden afdruktaak te omzeilen lade, maar de printer blijft het afdrukken van grote lade BreannaRice Digital Imaging & Printers 0 10 jun 2009 12:44
Lexmark Z12 Printer - Vista - Drukkerij Blank Page jefechico Digital Imaging & Printers 0 28 mei 2009 21:02
Printen vanaf het internet - HPC6280 all-in-one printer MoodyBlue Digital Imaging & Printers 4 14 mei 2009 09:17
Help met mijn lexmark printer? swee8 Digital Imaging & Printers 1 21 nov 2008 07:10
Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) camee Digital Imaging & Printers 1 24 nov 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.