![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Lexmark E232 en Het afdrukken prima. maar wanneer ik probeer te printen vanuit Outlook zij geven mij de volgende foutmelding. een runtime-fout heeft occrred. Wenst u te debuggen. Line 2020 een niet nader gespecificeerde fout. Dit is alleen in Outlook. Deze printer is ook gedeeld met iemand anders in mijn kantoor. Ik ben met Windows XP SP2 op alle machines. Alles was prima tot nu. Ik weet niet wat er is gebeurd kunt u helpen. Bedankt, |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verzonden afdruktaak te omzeilen lade, maar de printer blijft het afdrukken van grote lade | BreannaRice | Digital Imaging & Printers | 0 | 10 jun 2009 12:44 |
| Lexmark Z12 Printer - Vista - Drukkerij Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Printers | 0 | 28 mei 2009 21:02 |
| Printen vanaf het internet - HPC6280 all-in-one printer | MoodyBlue | Digital Imaging & Printers | 4 | 14 mei 2009 09:17 |
| Help met mijn lexmark printer? | swee8 | Digital Imaging & Printers | 1 | 21 nov 2008 07:10 |
| Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) | camee | Digital Imaging & Printers | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |