mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Lexmark E232 Skriver ikke skrive ut fra Outlook

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2009, 11:44
New Member Group

Default Lexmark E232 Skriver ikke skrive ut fra Outlook

Jeg har en Lexmark E232 og det skrives helt fint. men når jeg prøver å skrive ut fra Outlook det gir meg følgende feilmelding.

en kjøretidsfeil har occrred. Vil du feilsøke. Line 2020 en uspesifisert feil.

Dette er bare i Outlook.

Denne skriveren er også delt med noen andre på kontoret mitt.

Jeg kjører Windows XP SP2 på alle maskiner.

Alt var i orden før nå. Jeg vet ikke hva som skjedde kan du hjelpe.

Takk,
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sendt utskriftsjobben å omkjøringsvei skuffen, men skriveren holder utskrift fra hovedvisningen skuffen BreannaRice Digital Imaging & Skrivere 0 10 juni 2009 12:44
Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page jefechico Digital Imaging & Skrivere 0 28 mai 2009 21:02
Utskrift fra Internett - HPC6280 alt-i-ett skriver MoodyBlue Digital Imaging & Skrivere 4 14 mai 2009 09:17
Hjelp med min Lexmark skriveren? swee8 Digital Imaging & Skrivere 1 21 nov 2008 07:10
Printer plutselig utskrift blanke sider (tho testsiden utskrifter OK) cameo Digital Imaging & Skrivere 1 24 nov 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.