![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Lexmark E232 og det skrives helt fint. men når jeg prøver å skrive ut fra Outlook det gir meg følgende feilmelding. en kjøretidsfeil har occrred. Vil du feilsøke. Line 2020 en uspesifisert feil. Dette er bare i Outlook. Denne skriveren er også delt med noen andre på kontoret mitt. Jeg kjører Windows XP SP2 på alle maskiner. Alt var i orden før nå. Jeg vet ikke hva som skjedde kan du hjelpe. Takk, |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sendt utskriftsjobben å omkjøringsvei skuffen, men skriveren holder utskrift fra hovedvisningen skuffen | BreannaRice | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 10 juni 2009 12:44 |
| Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 28 mai 2009 21:02 |
| Utskrift fra Internett - HPC6280 alt-i-ett skriver | MoodyBlue | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 14 mai 2009 09:17 |
| Hjelp med min Lexmark skriveren? | swee8 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 21 nov 2008 07:10 |
| Printer plutselig utskrift blanke sider (tho testsiden utskrifter OK) | cameo | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |