![]() |
|
| |||
| |||
| Lexmark X1180 fungerte fint med XP, nylig installert Vista og Lexmark-driverne for Vista på Lexmark Nettstedet. Nå skriveren utskrifter bare blanke sider. Den cartridges ikke er blokkert eller tom fordi de produserer blekk når tørkes over en blank stykke papir. De er riktig installert også. Da jeg var å installere skriveren, og ble bedt om å velge hvilket bilde var det beste ut av de tilgjengelige alternativene (Series Installasjon, del 2) Bildene er produsert av skriveren var bleknet med områder mangler Hvordan kan jeg få min skriver arbeid??? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE7 Repetitiously åpnes blanke sider | littlemnkey | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 11 juni 2009 15:59 |
| Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 28 mai 2009 21:02 |
| HP Skriveren skriver ut en side og kaster ut en blank | gmcomputerservices | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 19 desember 2008 05:36 |
| Hjelp med min Lexmark skriveren? | swee8 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 21 nov 2008 07:10 |
| Printer plutselig utskrift blanke sider (tho testsiden utskrifter OK) | cameo | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |