![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger en Lexmark Z12 printer med mit system, som kører under Vista OS. Når jeg vælger at udskrive et dokument ved hjælp af den bedste kvalitet udskrive mode det udskriver mig en tom side. Kan det være på grund af Vista ikke støtte denne print mode kvalitet eller et andet problem? I erstattes blækpatronen med en ny dag og tilpasset hoveder og de sædvanlige, og jeg kan stadig ikke få det til at udskrive i bedste kvalitet. Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lexmark E232 Printer ikke udskrivning fra Outlook | haiku | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2009 11:44 |
| Lexmark X1180 Udskriver blanke sider | Windwalker55 | Digital Imaging & Printere | 0 | 24. maj 2009 20:12 |
| HP Printer udskriver en side og smider ud af en tom | gmcomputerservices | Digital Imaging & Printere | 1 | 19 december 2008 05:36 |
| Hjælp med min Lexmark printer? | swee8 | Digital Imaging & Printere | 1 | 21. nov 2008 07:10 |
| Printer pludselig at udskrive blanke sider (tho testsiden udskrives OK) | Cameo | Digital Imaging & Printere | 1 | 24 november 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |