![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik een Lexmark Z12 printer met mijn systeem dat draait onder Vista OS. Wanneer kies ik voor het afdrukken van een document met behulp van de beste kwaliteit print-modus Het drukt me een lege pagina. Kan dit het gevolg zijn van Vista geen ondersteuning van deze prent modus kwaliteit of een ander probleem? Ik vervangen van de patroon met een nieuwe lijn van vandaag en de hoofden en de gebruikelijke en ik nog steeds niet kunt krijgen om af te drukken in de beste kwaliteit. Bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lexmark E232-printer niet afdrukken vanuit Outlook | Haiku | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2009 11:44 |
| Lexmark X1180 Prints Blanco's | Windwalker55 | Digital Imaging & Printers | 0 | 24 mei 2009 20:12 |
| HP printer drukt een pagina en gooit op een blanco | gmcomputerservices | Digital Imaging & Printers | 1 | 19 dec 2008 05:36 |
| Help met mijn lexmark printer? | swee8 | Digital Imaging & Printers | 1 | 21 nov 2008 07:10 |
| Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) | camee | Digital Imaging & Printers | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |