mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Lexmark Z12 skrivare - Vista - Utskrift Blank Page

Reply

Thread Tools
Old 28 maj 2009, 21:02
New Member Group

Default Lexmark Z12 skrivare - Vista - Utskrift Blank Page

Jag använder en Lexmark Z12 skrivare med min dator som körs under Vista OS. När jag väljer att skriva ut ett dokument med hjälp av bästa kvalitet läge utskrifter mig en tom sida. Kan detta bero på att Vista inte stöder detta utskriftsläge kvalitet eller något annat problem? Jag ersättas patronen mot en ny dag och anpassas cheferna och de vanliga och jag kan fortfarande inte få den att skriva ut i bästa kvalitet. Tack.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Lexmark E232 Utskriftsvänlig inte skriva ut från Outlook haiku Digital Imaging & Skrivare 0 4 juni 2009 11:44
Lexmark X1180 Skriver ut blanka sidor Windwalker55 Digital Imaging & Skrivare 0 24 maj 2009 20:12
HP skrivaren skriver ut en sida och kastar ut en tomt gmcomputerservices Digital Imaging & Skrivare 1 19 december 2008 05:36
Hjälp med min Lexmark skrivare? swee8 Digital Imaging & Skrivare 1 21 november 2008 07:10
Utskriftsvänlig plötsligt skriver ut tomma sidor (tho provsida utskrifter OK) kamé Digital Imaging & Skrivare 1 24 november 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.