![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag använder en Lexmark Z12 skrivare med min dator som körs under Vista OS. När jag väljer att skriva ut ett dokument med hjälp av bästa kvalitet läge utskrifter mig en tom sida. Kan detta bero på att Vista inte stöder detta utskriftsläge kvalitet eller något annat problem? Jag ersättas patronen mot en ny dag och anpassas cheferna och de vanliga och jag kan fortfarande inte få den att skriva ut i bästa kvalitet. Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lexmark E232 Utskriftsvänlig inte skriva ut från Outlook | haiku | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2009 11:44 |
| Lexmark X1180 Skriver ut blanka sidor | Windwalker55 | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 24 maj 2009 20:12 |
| HP skrivaren skriver ut en sida och kastar ut en tomt | gmcomputerservices | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 19 december 2008 05:36 |
| Hjälp med min Lexmark skrivare? | swee8 | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 21 november 2008 07:10 |
| Utskriftsvänlig plötsligt skriver ut tomma sidor (tho provsida utskrifter OK) | kamé | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 24 november 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |