mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Mest effektive printer

Reply

Thread Tools
Old 15 januar 2008, 08:05
Ny Medlem Gruppen

Default Mest effektive printer

Hej,

Jeg ønsker at købe en printer, der har de højeste udgifter til produktion ratio. Jeg planlægger på trykning mange mange sider af plain sort tekst (jeg har ikke brug for farve). En Laserjet er blevet anbefalet, men hvad jeg har ingen anelse. Jeg leder efter en printer eller andet sted i området omkring £ 100 pounds sterling ($ 200) og vil forhåbentlig være i stand til at udskrive 500 sider for omkring £ 5 værd for blæk. Er dette endnu levedygtigt? Hvis ja, hvilke printere ville du anbefale? Huske på, at økonomien i den situation er meget vigtigt.
Old 15. januar 2008, 09:32
Donor-Gruppen

Default Mest effektive printer

HP Laserjet 10xx serien er ACE og vil opnå det. Nogle er runde £ 50, men har en lite patron, men for omkring £ 90-100 du kan få en med en fuld patron, der vil udskrive ~ 4.000 sider til runde £ 30-40 pr patron. (2000 på 5% dækning, men jeg tror, det er meget mere normal brug.)

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printere 3 3 marts 2009 22:54
Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt themadpanda1989 Digital Imaging & Printere 8 30. sep 2008 05:02
Printer skadelige printer port. HJÆLP peter fiskeren Digital Imaging & Printere 0 4 juni 2008 06:49
Printer tinkerbell Networking, Modemer & VoIP 16 28 november 2007 15:00
New Printer - 3 funktioner i 1 printer ... Cubeox General Hardware Chat 2 21. okt 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.