vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Tehokkain tulostin

Reply

Thread Tools
Old 15 tammikuu 2008, 08:05
Uusi Jäsen

Hei,

Haluan ostaa tulostin, jolla on suurin kustannus tuotannon suhde. Olen suunnittelun tulostus monet sivut plain musta teksti (Minulla ei ole mitään käyttöä väri). A Laserjet on suositeltavaa, mutta siitä, mitä minulla ei ole hajuakaan. Etsin kirjoitin jossain alueella £ 100 puntaa (200 dollaria) ja toivottavasti voi tulostaa 500 sivua noin £ 5 arvosta mustetta. Onko tämä edes elinkelpoinen? Jos näin on, mitä tulostimet haluat suositella? Muistettava, että taloudellisuuteen tilanne on hyvin tärkeää.
Old 15 tammikuu 2008, 09:32
Rahoittajien ryhmän

HP Laserjet 10xx sarjan ässä ja se saavutetaan. Jotkut ovat pyöreitä £ 50 mutta on lite sylinteriampullissa, mutta noin £ 90-100 voit saada yksi täydellinen patruuna, joka tulostaa ~ 4000 sivua ympäri £ 30-40 per kasetti. (2000 on 5% peitolla, mutta Odotan, se on paljon enemmän tavanomaisessa käytössä.)

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.