![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Haluan ostaa tulostin, jolla on suurin kustannus tuotannon suhde. Olen suunnittelun tulostus monet sivut plain musta teksti (Minulla ei ole mitään käyttöä väri). A Laserjet on suositeltavaa, mutta siitä, mitä minulla ei ole hajuakaan. Etsin kirjoitin jossain alueella £ 100 puntaa (200 dollaria) ja toivottavasti voi tulostaa 500 sivua noin £ 5 arvosta mustetta. Onko tämä edes elinkelpoinen? Jos näin on, mitä tulostimet haluat suositella? Muistettava, että taloudellisuuteen tilanne on hyvin tärkeää. |
|
| |||
| |||
| HP Laserjet 10xx sarjan ässä ja se saavutetaan. Jotkut ovat pyöreitä £ 50 mutta on lite sylinteriampullissa, mutta noin £ 90-100 voit saada yksi täydellinen patruuna, joka tulostaa ~ 4000 sivua ympäri £ 30-40 per kasetti. (2000 on 5% peitolla, mutta Odotan, se on paljon enemmän tavanomaisessa käytössä.)
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |