mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Meest efficiënte printer

Reply

Thread Tools
Old 15 januari 2008, 08:05
Nieuw Lid Fractie

Default Meest efficiënte printer

Hoi,

Ik wil voor de aankoop van een printer met de hoogste kosten voor de productie ratio. Ik ben van plan voor het afdrukken van vele pagina's van gewone zwarte tekst (ik heb geen gebruik voor kleur). Een Laserjet is aanbevolen, maar wat ik heb geen idee. Ik ben op zoek naar een printer ergens in de regio van £ 100 pond sterling ($ 200) en zou hopelijk kunnen afdrukken 500 bladzijden voor ongeveer £ 5 waard van inkt. Is dit nog haalbaar? Zo ja, welke printers zou u adviseren? Houd er rekening mee dat de economische aspecten van de situatie is erg belangrijk.
Old 15 jan 2008, 09:32
Donor Groep

Default Meest efficiënte printer

De HP Laserjet 10xx serie zijn ace en zullen bereiken. Sommige zijn rond £ 50, maar hebben een lite patroon, maar voor ongeveer £ 90-100 kunt u een met een volle cartridge die print ~ 4000 pagina's voor ronde £ 30-40 per cartridge. (2000 op 5% dekking, maar ik denk dat het een veel meer bij normaal gebruik.)

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printers 3 De 3 maart 2009 22:54
Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN themadpanda1989 Digital Imaging & Printers 8 30e sep 2008 05:02
Printer beschadigen printerpoort. HELP peter de visser Digital Imaging & Printers 0 De 4 juni 2008 06:49
Printer Tinkerbell Netwerken, modems & VoIP 16 28 nov 2007 15:00
Nieuwe printer - 3 functies in 1 printer ... Cubeox Algemeen Hardware Chat 2 21 okt 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.