![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg vil kjøpe en skriver som har høyest pris til produksjon ratio. Jeg planlegging på utskrift mange mange sider med ren svart tekst (Jeg har ikke bruk for farge). En LaserJet er anbefalt, men som til det jeg har ingen anelse. Jeg leter etter en skriver et sted i størrelsesorden kr 100 pounds sterling ($ 200), og vil forhåpentligvis kunne skrive ut 500 sider for £ 5 verd blekk. Er dette enda levedyktig? Hvis så hva skrivere ville du anbefale? Husk at økonomien i situasjonen er svært viktig. |
|
| |||
| |||
| HP LaserJet 10xx-serien er ess og vil oppnå det. Noen er runde £ 50, men har et lite patron, men for ca £ 90-100 kan du få en med full kassett som vil skrive ut ~ 4000 sider for rundt £ 30-40 per patron. (2000 på 5% dekning, men jeg regner det er mye mer i normal bruk.)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Skriver | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |