mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Behov for rådgivning om, hvilke Web Cam du får

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2008, 14:52
Ny Medlem Gruppen

Default Behov for rådgivning om, hvilke Web Cam du får

Hej Alle

I øjeblikket har jeg fået en Microsoft LifeCam VX-3000 webkamera, jeg har for nylig bemærket, at mikrofonen på web kamera holder den op i mit tårn enhed støj og min stemme er som en svag baggrundsstøj.

Jeg RECON dette sker, fordi omkring seks måneder siden jeg købte en mere kompakt hjørne computerens skrivebord og mit tårn enhed er ca 78cm under mit web kamera, da det sidder på min computerskærm, så måske det er grunden.

Mit spørgsmål er: Kan du anbefale en web-kamera, der nedskæringer ud tårnet enhed støj og koncentrerer sig om din stemme?

Mange tak for at læse dette, og at de mennesker, som svar på min tråd.

Regards, Oliver
Old 12. maj 2008, 15:00
Donor-Gruppen

Hvis der ikke er noget galt med kameraet, ville det ikke mig mere fornuftigt at bare købe en mikrofon til at bruge den til? eller er de i samme USB-stik? For hvis mikrofonen er en særskilt Jack stik, kunne det være bedre (og billigere) at bare bruge en computer mic at erstatte denne.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 12. maj 2008, 15:32
Ny Medlem Gruppen

Beklager, jeg mente at kunne sige, at min web-kameraet er en alt i én der til mikrofonen er indbygget i kameraet, så det ser ikke ud som om jeg vil være i stand til bare erstatte eller tilslutte en mikrofon til min web-kamera for at spare nogle penge. Tak for forslaget alligevel thingie2.
Old 12. maj 2008, 16:02
Donor-Gruppen

ok, ingen problemer, jeg er bange for, at jeg ikke kan rearly hjælpe dig derefter, webcams er ikke mine ting.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Need Help & Advice dfresh27 General Hardware Chat 2 27th Dec 2008 05:49
Looking for lidt råd ... derrenb Web Design, Hosting & SEO 3 1 februar 2008 04:49
Brug for nogle råd jsfs Laptops, Mobiles & PDA'er 1 3 december 2007 16:53
Brug for nogle råd her plz Albop General Hardware Chat 1 10 oktober 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.