![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle I øjeblikket har jeg fået en Microsoft LifeCam VX-3000 webkamera, jeg har for nylig bemærket, at mikrofonen på web kamera holder den op i mit tårn enhed støj og min stemme er som en svag baggrundsstøj. Jeg RECON dette sker, fordi omkring seks måneder siden jeg købte en mere kompakt hjørne computerens skrivebord og mit tårn enhed er ca 78cm under mit web kamera, da det sidder på min computerskærm, så måske det er grunden. Mit spørgsmål er: Kan du anbefale en web-kamera, der nedskæringer ud tårnet enhed støj og koncentrerer sig om din stemme? Mange tak for at læse dette, og at de mennesker, som svar på min tråd. Regards, Oliver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis der ikke er noget galt med kameraet, ville det ikke mig mere fornuftigt at bare købe en mikrofon til at bruge den til? eller er de i samme USB-stik? For hvis mikrofonen er en særskilt Jack stik, kunne det være bedre (og billigere) at bare bruge en computer mic at erstatte denne.
| |||
| |||
| Beklager, jeg mente at kunne sige, at min web-kameraet er en alt i én der til mikrofonen er indbygget i kameraet, så det ser ikke ud som om jeg vil være i stand til bare erstatte eller tilslutte en mikrofon til min web-kamera for at spare nogle penge. Tak for forslaget alligevel thingie2. |
|
| |||
| |||
| ok, ingen problemer, jeg er bange for, at jeg ikke kan rearly hjælpe dig derefter, webcams er ikke mine ting. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Need Help & Advice | dfresh27 | General Hardware Chat | 2 | 27th Dec 2008 05:49 |
| Looking for lidt råd ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1 februar 2008 04:49 |
| Brug for nogle råd | jsfs | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 3 december 2007 16:53 |
| Brug for nogle råd her plz | Albop | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |