![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Tällä hetkellä olen saanut Microsoft LifeCam VX-3000 Web-kamera, olen viime aikoina huomannut, että mikrofoni Webissä kameran pitää poimien minun torni yksikkö melua ja ääneni on kuin heikottaa taustahälylle. I recon tämä johtuu siitä, että noin kuusi kuukautta sitten ostin enemmän kompakti corner tietokoneen työpöytä ja minun torni yksikkö on noin 78cm alla Web-kameran, koska se istuu minun tietokone seurata joten ehkä se on syy. Kysymykseni kuuluu: Voisitteko suositella web-kamera leikkaa pois torni yksikkö melu ja keskitytään puhettasi? Monet kiitokset käsittelyssä ja niille ihmisille, jotka vastaus minun säiettä. Regards, Oliver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos ei ole mitään vikaa kameran, ei se minua järkevämpää vain ostaa mikrofonia käyttää sitä? vai ovatko ne on samassa USB-liitin? Koska jos mikrofoni on erillinen Jack pistokkeesta, se voisi olla parempi (ja halvempaa) vain käyttää tietokonetta mic korvata sitä.
| |||
| |||
| Anteeksi Tarkoitin sanoa, että Web-kamera on kaikki samassa siellä mikrofonin on sisäänrakennettu kamera, joten se ei näyttäisi voin vain korvata tai liittää mikrofonin Web-kameran säästää rahaa. Kiitos ehdotuksesta kuitenkin thingie2. |
|
| |||
| |||
| ok, ei ongelmia, olen pahoillani, mutta en voi rearly auttaa sinua sitten, web-kamerat eivät ole minun juttu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua ja neuvonta | dfresh27 | Rautatavaran Chat | 2 | 27. Joulukuu 2008 05:49 |
| Etsitkö vähän neuvoja ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1. Feb 2008 04:49 |
| Tarvitsetko neuvoja | jsfs | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. joulukuu 2007 16:53 |
| Tarvitsetko neuvoja tässä plz | Albop | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |