![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All Op het moment heb ik heb een Microsoft LifeCam VX-3000 Webcamera, heb ik onlangs gemerkt dat de microfoon op het web camera blijft over het afhalen van mijn toren eenheid lawaai en mijn stem is als een zwakke achtergrondgeluiden. Ik Recon dit gebeurt omdat ongeveer zes maanden geleden kocht ik een meer compacte hoek computer bureau en mijn toren eenheid is ongeveer 78cm onder mijn web camera als hij zit op mijn computer monitor dus misschien dat is de reden. Mijn vraag is: Zou u aanbevelen een web camera die delen van de toren eenheid lawaai en concentreert zich op uw stem? Hartelijk dank voor het lezen van dit en de mensen die het antwoord op mijn draad. Regards, Oliver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als er niets mis met de camera, zou het niet meer verstandig om gewoon kopen van een microfoon te gebruiken met het? of zijn ze in dezelfde USB-aansluiting? Want als de microfoon is een aparte Jack plug, is het misschien beter (en goedkoper) om gewoon gebruik maken van een computer microfoon te vervangen.
| |||
| |||
| Sorry dat ik bedoelde te zeggen dat mijn web-camera is een alles in een daar voor de microfoon is ingebouwd in de camera, dus het ziet er niet uit als ik in staat zal zijn om net vervangen of aansluiten van een microfoon op mijn web-camera op te slaan wat geld. Bedankt voor de suggestie toch thingie2. |
|
| |||
| |||
| ok, geen problemen, ik ben bang dat ik niet kan helpen rearly je dan, webcams zijn niet mijn ding. |