mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Trenger du råd om hvilke Web Cam å komme

Reply

Thread Tools
Old 12 mai 2008, 14:52
New Member Group

Default Trenger du råd om hvilke Web Cam å komme

Hei alle

For øyeblikket har jeg fått en Microsoft LifeCam VX-3000 web kamera, jeg har nylig oppdaget at mikrofonen på web kameraet holder på å plukke opp tårnet enhet støy og stemmen min er som en svak bakgrunnsstøy.

Jeg Recon Dette skjer fordi rundt seks måneder siden jeg kjøpte en mer kompakt hjørne datamaskinens skrivebord og min tårnet er ca 78cm nedenfor min webkamera som det står på min dataskjerm så kanskje det er årsaken.

Spørsmålet mitt er: Kan du anbefale et webkamera som kutter ut tårnet enhet støy og konsentrerer seg om stemmen din?

Mange takk for at du leser dette, og til folk som svarer på min tråd.

Regards, Oliver
Old 12 mai 2008, 15:00
Donor Group

Hvis det er noe galt med kameraet, ville det ikke meg mer fornuftig å bare kjøpe en mikrofon til å bruke med det? eller er de i samme USB-kontakt? For hvis mikrofonen er en egen Jack plugg, kan det være bedre (og billigere) å bare bruke en datamaskin mikrofon til å erstatte det.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 12 mai 2008, 15:32
New Member Group

Beklager jeg mente å si at min web-kameraet er en alt i ett der mikrofonen er innebygd i kameraet, så det ser ikke ut som jeg kan bare erstatte eller koble en mikrofon til min web-kamera for å spare penger. Takk for forslaget likevel thingie2.
Old 12 mai 2008, 16:02
Donor Group

ok, ingen problemer, er jeg redd jeg ikke kan rearly hjelpe deg da, Webkameraer er ikke min greie.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.