mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 2. maj 2008, 01:38
Medlem Gruppen

Default Brug for hjælp

Jeg har problemer med at installere drivere til min bror 4040cn printer. forbindelsen usb. Jeg hentede software fra fabrikanterne hjemmeside. Jeg har en kendt god kabel, så det er ikke det kabel, der er problemet. Installationen var vellykket, men jeg er ikke i stand til at udskrive en testside. den vender tilbage med en fejl. Jeg har tilføjet en lokal USB printer port, og jeg er stadig få fejl.

Kan nogen venligst hjælpe mig med fejlfinding af dette problem?
Deres hjælp er meget værdsat.
Old 2. maj 2008, 06:20
Donor-Gruppen

Default Brug for hjælp

Hvad sker der, når du afmonterer den brinter sæt den i igen?

Også højreklikke på "Denne computer" og vælge "Opdater". Under "Device Manager" er der nogen enheder med et stort gult "!" gennem dem?

Old 19. maj 2008, 06:46
Ny Medlem Gruppen

Default Brug for hjælp

WOT gjorde u gøre først gjorde u installere softwaren første eller stikket i USB som u behovet for at installere softwaren første
Old 20. maj 2008, 12:52
Redaktør Gruppen

Default Brug for hjælp

Citat:
Oprindeligt Indsendt af gonzo101 View Post
WOT gjorde u gøre først gjorde u installere softwaren første eller stikket i USB som u behovet for at installere softwaren første
Venligst ingen tekst sprog.

Det burde virkelig ikke gøre for meget forskel alligevel.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 25. maj 2008, 17:18
Ny Medlem Gruppen

Default Brug for hjælp

løber du vinduer vista hvis så er du installere de rigtige drivere og er de kompatible. ikke, at der kunne være et problem med dig printere internt dokument manager. Take it back bekræftende fald løsning stiger
Old 1. juni 2008, 00:16
Donor-Gruppen

Default Brug for hjælp

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Det burde virkelig ikke gøre for meget forskel alligevel.
For en gangs skyld har jeg til dissagree ... Selv om det altid anbefales at installere driverne først, når du vil conect en ny USB-enhed til dig pc, skal der normalt ikke gøre en forskel ... medmindre du taler om printere. Jeg har haft det samme problem 3 gange i træk med 3 forskellige printere. Hver gang jeg er tilsluttet printeren, før du installerer drivere jeg kørte i differnet problemer. Kun whe jeg installeret driverne først og derefter tilsluttet printeren gjorde jeg få tingene til at fungere propperly.

Cheers:
Chris

Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Hukommelse:
4GB Micron PC-6400 (800 MHz)
Grafikkort (r):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Ombord 7.1 Sound
Harddisk (e):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk drev (r):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Sag / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600 W PSU
Køling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Ombord
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug for en vis bistand om Opsætning Min Nybyggeri Daffypuck Windows-operativsystemer 3 22 august 2009 08:24
Under Difficulty Indstille en NETGEAR Router, brug for nogle Assistance. Daffypuck Networking, Modemer & VoIP 5 18 august 2009 05:13
Ny computer bygge brug for nogle bistand Lewis General Hardware Chat 4 8 oktober 2008 14:26
Ny Computer Issue, bistand please! Ethor043 General Hardware Chat 2 4 januar 2008 21:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.