![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med at installere drivere til min bror 4040cn printer. forbindelsen usb. Jeg hentede software fra fabrikanterne hjemmeside. Jeg har en kendt god kabel, så det er ikke det kabel, der er problemet. Installationen var vellykket, men jeg er ikke i stand til at udskrive en testside. den vender tilbage med en fejl. Jeg har tilføjet en lokal USB printer port, og jeg er stadig få fejl. Kan nogen venligst hjælpe mig med fejlfinding af dette problem? Deres hjælp er meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Hvad sker der, når du afmonterer den brinter sæt den i igen? Også højreklikke på "Denne computer" og vælge "Opdater". Under "Device Manager" er der nogen enheder med et stort gult "!" gennem dem?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| WOT gjorde u gøre først gjorde u installere softwaren første eller stikket i USB som u behovet for at installere softwaren første |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det burde virkelig ikke gøre for meget forskel alligevel.
|
| |||
| |||
| løber du vinduer vista hvis så er du installere de rigtige drivere og er de kompatible. ikke, at der kunne være et problem med dig printere internt dokument manager. Take it back bekræftende fald løsning stiger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For en gangs skyld har jeg til dissagree ... Selv om det altid anbefales at installere driverne først, når du vil conect en ny USB-enhed til dig pc, skal der normalt ikke gøre en forskel ... medmindre du taler om printere. Jeg har haft det samme problem 3 gange i træk med 3 forskellige printere. Hver gang jeg er tilsluttet printeren, før du installerer drivere jeg kørte i differnet problemer. Kun whe jeg installeret driverne først og derefter tilsluttet printeren gjorde jeg få tingene til at fungere propperly.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for en vis bistand om Opsætning Min Nybyggeri | Daffypuck | Windows-operativsystemer | 3 | 22 august 2009 08:24 |
| Under Difficulty Indstille en NETGEAR Router, brug for nogle Assistance. | Daffypuck | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 18 august 2009 05:13 |
| Ny computer bygge brug for nogle bistand | Lewis | General Hardware Chat | 4 | 8 oktober 2008 14:26 |
| Ny Computer Issue, bistand please! | Ethor043 | General Hardware Chat | 2 | 4 januar 2008 21:23 |
| Thread Tools | |
| |