![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vaikeuksia asennat ajurit veljeni 4040cn tulostin. yhteys on usb. i ladannut ohjelmiston valmistajien verkkosivuilla. Minulla on tiedossa hyvä kaapeli, joten se ei ole kaapelia, joka on ongelma. Asennus onnistui, mutta en voi tulostaa testisivun. se palauttaa virheen. Olen lisännyt paikallisten USB-tulostimen portti, ja olen edelleen saada virheen. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua vianetsintä tässä asiassa? apuasi on tervetullutta. |
|
| |||
| |||
| Mitä tapahtuu, kun irrota brinter sitten kytke se uudelleen? Myös oikeus klikkaamalla "Oma tietokone" ja valitse "Hallitse". Nojalla "Device Manager" olemassa mitään laitteita, joissa on iso keltainen "!" niiden kautta?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| WOT teki u tehdä ensin teki u asentaa ohjelmistoa ensimmäisen tai liität USB kuin u tarvitse asentaa ohjelmiston ensimmäinen |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Sen ei pitäisi todella tehdä liikaa ero joka tapauksessa.
|
| |||
| |||
| olet käynnissä vindows näköala jos olet asentanut oikean kuljettajien ja ne ovat yhteensopivia. ei ole, että voisi olla ongelma sinulla tulostimet sisäinen asiakirja johtaja. Ota se takaisin, jos niin ratkaisu nousee |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kerrankin voin dissagree ... Vaikka se on aina suositeltavaa asentaa ajurit ensimmäinen, kun haluat conect uuden USB-laitteen sinulle tietokoneeseen, se ei yleensä tehdä eroa ... paitsi jos olet puhumme kirjoittimet. Minulla on ollut sama ongelma 3 kertaa peräkkäin ja 3 eri tulostimia. Joka kerta i kytketty tulostimeen, ennen kuin asennat ajurit Olin törmätä differnet ongelmia. Vain whe olen asentanut ajurit ensin ja sitten liitetty tulostin tein saada asiat toimimaan propperly.