mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Hulp nodig

Reply

Thread Tools
Old 2 mei 2008, 01:38
Lid Fractie

Default Hulp nodig

Ik heb moeite installeren van stuurprogramma's voor mijn broer 4040cn printer. de verbinding is USB. Ik downloadde de software van de fabrikanten website. Ik heb een bekende goede kabel, dus het is niet de kabel is het probleem. De installatie was succesvol, maar ik ben niet in staat om een testpagina afdrukken. hij komt terug met een foutmelding. Ik voegde een lokale usb printer poort, en ik ben nog steeds de fout.

Kan iemand me alsjeblieft helpen bij het oplossen van dit probleem?
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old 2 mei 2008, 06:20
Donor Groep

Default Hulp nodig

Wat gebeurt er als je trek de brinter dan sluit het weer?

Ook, klik rechts op "Deze Computer" en kies "Beheren". Onder "Device Manager" zijn er apparaten met een grote gele "!" via hen?

Old 19 mei 2008, 06:46
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp nodig

wot did u do eerste heeft u de software installeert eerste of de stekker in de usb als u nodig om de software te installeren eerste
Old 20 mei 2008, 12:52
Moderator Groep

Default Hulp nodig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonzo101 View Post
wot did u do eerste heeft u de software installeert eerste of de stekker in de usb als u nodig om de software te installeren eerste
Gelieve geen tekst taal.

Het moet niet echt veel verschil toch.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 25 mei 2008, 17:18
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp nodig

Bent u actief vindows Vista zo ja bent u het installeren van de juiste drivers en zijn ze compatibel. niet dat er een probleem met je printers intern document manager. Neem het terug zo ja oplossing stijgt
Old 1 jun 2008, 00:16
Donor Groep

Default Hulp nodig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Het moet niet echt veel verschil toch.
Voor een keer moet ik dissagree ... Hoewel het altijd aangeraden om de drivers te installeren eerste wanneer u wilt conect een nieuwe USB-apparaat aan op je PC, het meestal niet het verschil maken ... tenzij je het over printers. Ik heb hetzelfde probleem 3 keer in een rij met 3 verschillende printers. Elke keer als ik de printer aangesloten bij het installeren van de drivers was ik actief in andersluidend problemen. Alleen Whe installeerde ik de stuurprogramma's eerste en vervolgens de aangesloten printer ben ik dingen aan het werk propperly.

Cheers:
Chris

Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Geheugen:
Micron 4GB PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Sound Card:
Onboard 7.1 Geluid
Hard Drive (s):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optische Drive (s):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (2x)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Koeling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Netwerk / Internet:
Onboard
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Some Bijstand op het opzetten van mijn Nieuwbouw Daffypuck Windows besturingssystemen 3 22 augustus 2009 08:24
Na Moeilijkheid Instellen van een NETGEAR Router, Need Sommige Assistance. Daffypuck Netwerken, modems & VoIP 5 18 aug 2009 05:13
Nieuwe computer bouwen nodig bijstand lewis Algemeen Hardware Chat 4 8 okt 2008 14:26
Uitgifte nieuwe computer, hulp please! Ethor043 Algemeen Hardware Chat 2 De 4 januari 2008 21:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.