![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb moeite installeren van stuurprogramma's voor mijn broer 4040cn printer. de verbinding is USB. Ik downloadde de software van de fabrikanten website. Ik heb een bekende goede kabel, dus het is niet de kabel is het probleem. De installatie was succesvol, maar ik ben niet in staat om een testpagina afdrukken. hij komt terug met een foutmelding. Ik voegde een lokale usb printer poort, en ik ben nog steeds de fout. Kan iemand me alsjeblieft helpen bij het oplossen van dit probleem? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Wat gebeurt er als je trek de brinter dan sluit het weer? Ook, klik rechts op "Deze Computer" en kies "Beheren". Onder "Device Manager" zijn er apparaten met een grote gele "!" via hen?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| wot did u do eerste heeft u de software installeert eerste of de stekker in de usb als u nodig om de software te installeren eerste |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het moet niet echt veel verschil toch.
|
| |||
| |||
| Bent u actief vindows Vista zo ja bent u het installeren van de juiste drivers en zijn ze compatibel. niet dat er een probleem met je printers intern document manager. Neem het terug zo ja oplossing stijgt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor een keer moet ik dissagree ... Hoewel het altijd aangeraden om de drivers te installeren eerste wanneer u wilt conect een nieuwe USB-apparaat aan op je PC, het meestal niet het verschil maken ... tenzij je het over printers. Ik heb hetzelfde probleem 3 keer in een rij met 3 verschillende printers. Elke keer als ik de printer aangesloten bij het installeren van de drivers was ik actief in andersluidend problemen. Alleen Whe installeerde ik de stuurprogramma's eerste en vervolgens de aangesloten printer ben ik dingen aan het werk propperly.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Some Bijstand op het opzetten van mijn Nieuwbouw | Daffypuck | Windows besturingssystemen | 3 | 22 augustus 2009 08:24 |
| Na Moeilijkheid Instellen van een NETGEAR Router, Need Sommige Assistance. | Daffypuck | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 18 aug 2009 05:13 |
| Nieuwe computer bouwen nodig bijstand | lewis | Algemeen Hardware Chat | 4 | 8 okt 2008 14:26 |
| Uitgifte nieuwe computer, hulp please! | Ethor043 | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 4 januari 2008 21:23 |
| Thread Tools | |
| |