![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har problem med att installera drivrutiner för min bror 4040cn skrivare. anslutningen usb. jag laddade ner programvaran från tillverkarens webbplats. Jag har en fungerande kabel, så det är inte kabeln som är problemet. Installationen var framgångsrik, men jag kan inte skriva ut en testsida. det tillbaka med ett fel. Jag lade till en lokal usb skrivarport, och jag är fortfarande få felet. Kan någon snälla hjälpa mig med felsökning denna fråga? din hjälp är mycket uppskattat. |
|
| |||
| |||
| Vad händer när du kopplar bort den brinter sedan ansluter den igen? Dessutom, högerklicka på "Den här datorn" och välj "Hantera". Under "Device Manager" är det några enheter med en stor gul "!" genom dem?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| WOT gjorde u göra först gjorde u installera programvaran första eller stickkontakten i usb så u behöver installera programvaran första |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det borde egentligen inte göra alltför stor skillnad ändå.
|
| |||
| |||
| är du som kör vindows vista så är du installerar rätt drivrutiner och är de kompatibla. underlåta att det kan finnas ett problem med er skrivare internt dokument manager. Ta det tillbaka så lösning stiger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För en gångs skull måste jag dissagree ... Det är alltid rekommenderat att installera drivrutinerna först när du vill conect en ny USB-enhet till er dator, det brukar inte göra någon skillnad ... om du inte talar om skrivare. Jag har haft samma problem 3 gånger i rad med 3 olika skrivare. Varje gång jag anslutna skrivaren innan du installerar drivrutinerna jag kör i differnet problem. Bara att när jag installerade drivrutinerna först och sedan ansluts skrivaren fick jag saker att arbeta propperly.