![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har købt to HP Officejet Pro L7680's og begge er døde på mig i omkring en måned tid. Jeg har kontaktet HP, og de har fortalt mig alt, hvad de kan foreslå, er, at vi purcahse en renoveret enhed fra dem. Jeg har gjort lidt forskning og ærligt bare ikke kan finde nogen printere, der markedsføres til at håndtere "tunge" arbejds-belastninger (flere tusinde trykte ark hvert par måneder). Jeg håber nogen her har en printer, de har erfaring med en printer, som er pålidelige, og de har personligt brugt eller ses som udskriver tusindvis af dokumenter hver måned eller deromkring, uden at bryde ned. Finde en printer, der er forenelig med en fortsat Ink Supply System eller har patroner, der kan være selvfinansierende genpåfyldes ville være en sand velsignelse. Enhver feedback eller forslag ville være meget værdsat. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke megen erfaring med dette, men hvis du håndterer, at en stor del trykning hvorfor ikke gå med en laser i stedet for en inkjet? Skal betale for sig selv med blæk omkostninger og har en langt mindre chance for at dø.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |