![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ostanut kaksi HP Officejet Pro L7680 ja molemmat ovat kuolleet minut noin kuukauden ajan. Olen ottanut yhteyttä HP: n ja he ovat kertoneet minulle kaikki ne voivat ehdottaa, että meidän purcahse yksi refurbished yksikkö niistä. Olen tehnyt vähän tutkimus-ja rehellisesti vain ei löydä mitään tulostimia, joita mainostetaan käsitellä "raskas työ-ja kuormien (useita tuhansia arkkia painettu muutaman kuukauden välein). Olen toivonut joku täällä on tulostimen heillä on kokemusta kanssa tulostimen, joka on luotettava, ja he ovat henkilökohtaisesti käyttää tai nähdä joka tulostaa tuhansia asiakirjoja kuukausittain tai niin Jakaessaan. Etsi tulostin on yhteensopiva Jatkuva Ink Supply System tai on sylinteriampulleissa, jotka voivat olla itsestään uudelleentäytetyn olisi todellinen siunaus. Antaa palautetta tai ehdotuksia olisi suuresti. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla ei ole paljon kokemusta, mutta jos olet käsittely, että paljon tulostus miksi ei mennä laserilla eikä Mustesuihkutulostimet? Pitäisi maksaa itsensä musteella kustannuksia ja on paljon pienempi mahdollisuus kuolla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23. helmikuu 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19. marraskuu 2008 08:01 |
| Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. | ashmehta | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 17th Jun 2008 02:56 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |