![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb gekocht twee HP Officejet Pro L7680 en beide zijn overleden op mij in ongeveer een maand tijd. Ik heb contact opgenomen met HP en ze vertelde me alles wat ze kunnen doen vermoeden, is dat we purcahse een gerenoveerd eenheid van hen. Ik heb gedaan wat onderzoek en eerlijk gezegd gewoon niet kunt vinden elke printers die worden aangeboden om "zware" werk-en lasten (enkele duizenden exemplaren gedrukt om de paar maanden). Ik hoop dat iemand hier heeft een printer die zij hebben ervaring met een printer die is betrouwbaar en hebben ze zelf gebruikt of gezien die prenten duizenden documenten per maand of zo zonder breken. Het vinden van een printer die compatibel is met een Continuous Ink Supply System of patronen die zichzelf kunnen gevuld zou zijn een echte zegen. Alle feedback of suggesties worden zeer gewaardeerd. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb niet veel ervaring met deze, maar als u de behandeling die veel printen waarom ga niet met een laser in plaats van een inkjet? Moeten betalen voor zichzelf met inkt kosten en hebben veel minder kans op sterven.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF | ashprice01 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |