mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Trenger "Heavy arbeidsmengde" Skriver Suggestions

Reply

Thread Tools
Old 30 mars 2009, 16:08
New Member Group

Default Trenger "Heavy arbeidsmengde" Skriver Suggestions

Jeg har kjøpt to HP Officejet Pro L7680 og begge har dødd på meg i ca en mnd tid. Jeg har kontaktet HP, og de har fortalt meg alt de kan foreslå er at vi purcahse en refurbished enhet fra dem. Jeg har gjort lite forskning og ærlig bare finner ingen skrivere som utlyses for å håndtere "tunge" work-laster (flere tusen ark skrevet noen få måneder).

Jeg håper noen her har en skriver som de har erfaring med en skriver som er pålitelige, og de har personlig brukt eller sett som skrives tusenvis av dokumenter hver måned eller så uten å bryte ned. Finne en skriver som er kompatibel med en kontinuerlig Ink Supply System eller har patroner som kan selvbilde etterfylt ville være en sann velsignelse. Tilbakemeldinger eller forslag vil bli verdsatt. Takk!
Old 30 mars 2009, 18:08
Donor Group

Default Trenger "Heavy arbeidsmengde" Skriver Suggestions

Jeg har ikke mye erfaring med dette, men hvis du håndterer mye utskrift hvorfor ikke gå med en laser enn blekkskrivere? Skal betale for seg i blekk pris og har mye mindre sjanse for å dø.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF ashprice01 General Software Chat 1 19 nov 2008 08:01
Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. ashmehta Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 17 juni 2008 02:56
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.