![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har köpt två HP Officejet Pro L7680 och båda har dött på mig i ungefär en månad temne. Jag har kontaktat HP och de har berättat allt de kan föreslå är att vi purcahse en renoverad enhet från dem. Jag har gjort lite forskning och ärligt bara inte kan hitta någon skrivare som marknadsförs för att hantera "tunga" arbets-belastning (flera tusen ark skrivas ut efter några månader). Jag hoppas någon här har en skrivare som de har erfarenhet av en skrivare som har tillförlitliga och de har personligen används eller uppfattas som skrivs tusentals dokument varje månad eller så utan att bryta ner. Att hitta en skrivare som är kompatibel med en kontinuerlig Ink Supply System eller har bläckpatroner som kan själv fylla skulle vara en sann välsignelse. Eventuella synpunkter eller förslag skulle vara mycket uppskattat. Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har inte så mycket erfarenhet av detta men om du hanterar så mycket utskrift varför inte gå med en laser i stället för en bläckstråleskrivare? Skall löna sig med bläck kostnader och har en mycket mindre chans att dö.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dess beroenden inte korrekt registrerade: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |