Har brug for hjælp til at afgøre, hvilke 720p HD-videokamera til Køb Hej gutter, jeg har brug for hjælp her. Jeg har brug for en HD-videokamera til at optage mine videoer med. Jeg har en youtube-konto, og jeg gætte sig frem populær, (150 + abonnenter, mest populære video har 95.000 + synspunkter), og jeg gør en masse anmeldelser på tingene, og jeg tror sin tid til at opgradere mit kamera. Jeg har brug for et 720p HD-kamera, det skal have en god linse (efter alt, hvad godt er høj res, hvis objektivet plejer skabe et klart billede?) Skal have et anstændigt zoom, helst en indbygget harddisk, og en anstændig-god batterilevetid . Jeg har brug for at få en hurtigt for mit kommende revision på Lamborghini Murcielago. så jeg skal bruge kameraet til at være god til at lukke op som godt. I'm guna igennem i og ud's af bilen, og prøvekøre den. så skal det være en god hele vejen rundt kamera. jeg dont ønsker at bruge mere end $ 150, men det vil jeg, hvis jeg må. = / Kan nogen hjælpe mig med at finde kameraet jeg bruge?
Mit system: Top Secrit Processor (s): Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz | Bundkort: Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45) | RAM Hukommelse: mushkin 4GB DDR2 1066MHz | Grafikkort (r): GTX280 | Lydkort: ombord (for nu) | Harddisk (e): WD WD6401AALS 640GB | Optisk drev (r): Klik på linket i signatur for yderligere | Sag / PSU: CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT) | Køling: XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle | Network / Internet: DSL medium | Monitor (s): 30 tommer 2650x1600 (snart anyway) | Operating System (s): XP Home | |