Trenger du hjelp Bestemme om Hva 720p HD videokamera Handleguiden Hei folkens, jeg trenger litt hjelp her. Jeg trenger en HD-videokamera til posten min videoer med. Jeg har en YouTube-konto, og jeg tror det ganske populær, (150 + abonnement, mest populære videoen har 95.000 + views) og jeg gjør mye av vurderinger på ting, og jeg tror det på tide å oppgradere kameraet mitt. Jeg trenger en 720p HD-kamera, må den ha en god linse (tross alt, hva er høy res hvis linsen wont generere et klart bilde?) Må ha skikkelig zoom, fortrinnsvis en innebygd harddisk og en anstendig-god batterilevetid . Jeg trenger å få en snart for min kommende anmeldelse på Lamborghini Murcielago. så jeg trenger at kameraet skal være gode på nært hold også. Jeg guna gå gjennom i og utenfor står i bilen, og teste den. så det må være en god rundt kameraet. jeg dont vil bruke mer enn $ 150, men jeg vil hvis jeg må. = / Kan noen hjelpe meg å finne kameraet jeg trenger?
Min System: Top Secrit Prosessor (er): Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz | Hovedkort: Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45) | RAM-minne: mushkin 4GB DDR2 1066MHz | Graphics Card (s): GTX280 | Lydkort: onboard (til nå) | Harddisk (er): WD WD6401AALS 640GB | Optisk stasjon (er): Klikk på linken i signaturen for mer | Case / PSU: Corsair CMPSU-750TX (750 watt) | Cooling: XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle | Nettverk / Internett: DSL medium | Skjerm (er): 30 tommers 2650x1600 (snart anyway) | Operating System (s): XP Home | |