Behöver du hjälp Bestämma Vad 720p HD Video Camera Köp Hej killar, jag behöver lite hjälp här. Jag behöver en HD-videokamera för att spela in min video med. Jag har ett youtube-konto, och jag antar att det inte populärt, (150 + abonnenter populäraste video har 95.000 + åsikter) och jag gör en hel del recensioner på saker, och jag tror det dags att uppgradera min kamera. Jag behöver en 720p HD kamera, det måste ha ett bra objektiv (när allt kommer omkring, vad bra är hög res om objektivet brukar skapa en tydlig bild?) Måste ha anständiga zoom, helst en inbyggd hårddisk och ett anständigt-bra batteritid . Jag måste få ett snart för min kommande översynen på Lamborghini Murcielago. så jag behöver att kameran ska vara bra på nära håll också. Jag Guna gå igenom i och ut är i bilen och provköra den. så det måste vara ett bra runt kameran. jag dont vill spendera mer än $ 150, men jag kommer om jag måste. = / Kan någon hjälpa mig hitta den kamera jag behöver?
Mitt System: Upp Secrit Processor (s): Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz | Moderkort: GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45) | RAM Minne: mushkin 4GB DDR2 1066MHz | Grafikkort (s): GTX280 | Ljudkort: ombord (för tillfället) | Hårddisk (s): WD WD6401AALS 640GB | Optisk enhet (er): Klicka på länken i signaturen för mer | Mål / PSU: CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt) | Kylning: XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle | Nätverk / Internet: DSL medellång | Monitor (s): 30 tum 2650x1600 (snart i alla fall) | Operating System (s): XP Home | |