![]() |
|
| |||
| |||
| ok så .. Jeg har brug for en ny printer! hehe og jeg har brug for nogle rådgive fra pro's! (U) Jeg har brug for det for at være trådløse og blæk, der skal cheapish =) Hvad skal jeg være på udkig efter? Mange tak, Craiig / |
|
| |||
| |||
| I wouldnt sparer på blækket, kan lige så godt købe en 300 W ikke mærke PSU for din comp mens dit på det, hvad din ideelle prisramme? ville dette være på linje med, hvad din leder efter http://www.kikatek.com/product_info....source=froogle |
|
| |||
| |||
| omkring 120 £ eller somthing oh, og det skal være i stand til at udskrive fotos! =) |
|
| |||
| |||
| tak, jeg fik at en! min far fandt det i en butik for £ 200, men hvis u give i en printer u få 99 £ nocked off =) så jeg fik den for 100 kr = D meget god printer! nice en;) printeren jeg gav i ca 8 år gammel 2000 HP ting, hvis paatrykningen Lazer brød, og det var skidt: D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printere | 3 | 3 marts 2009 22:54 |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige printer port. HJÆLP | peter fiskeren | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Printer | tinkerbell | Networking, Modemer & VoIP | 16 | 28 november 2007 15:00 |
| New Printer - 3 funktioner i 1 printer ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21. okt 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |