![]() |
|
| |||
| |||
| ok så .. Jeg trenger en ny skriver! hehe, og jeg trenger noen råd fra pro's! (U) Jeg trenger den å være trådløst og blekk å være cheapish =) Hva bør jeg være på utkikk etter? Tusen takk, Craiig / |
|
| |||
| |||
| I wouldnt skimp på blekk, kan like godt kjøpe en 300W non brand PSU for komp, mens den på det, hva din ideelle prisklasse? ville dette være langs linjene av hva leter etter http://www.kikatek.com/product_info....source=froogle |
|
| |||
| |||
| ca 120 kr eller somthing oh, og det må kunne skrive ut bilder! =) |
|
| |||
| |||
| takk, jeg som en! faren min fant den i en butikk for £ 200, men hvis u gir i en skriver u bli 99 kr nocked off =) så jeg fikk den for 100 kr = D veldig bra printer! fin en;) skriveren jeg ga i var en 8 år gammel 2000 HP ting som utskriftsproblemet lazer blakk og det var søppel: D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Skriver | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |