![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hilsen Alle: Det vil udskrive den korrekte størrelse inden for 1 / 16 tommer når direkte kopiering, men noget udskrives fra en fil billede er cirka 15% mindre end den valgte størrelse i begge retninger. fwiw, dette er med Windows XP og en Dell Dimension 4550. To tidligere Lexmark printere havde samme problem. Men efter en omformatere, geninstallere printere / Adobe osv. problemet aldrig ændret. Jeg ringede til en ven, der har en identisk MP470 og XP, og han rapporterer det samme problem. Canon tech support email foreslår en procedure, der kun tager mig til den samme side, hvor jeg vælge størrelse i printeren menu, så jeg kan ikke se, hvordan det hjælper. Nogen idéer? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er virkelig kun et probem, at Cannon techs vil være i stand til at løse ... Du er nødt til at få dem til at oprette forbindelse til din PC og vise dig hvordan det skal gøres. Har du forsøgt at installere de nyeste drivere?
|
| |||
| |||
| Canon tech support siger det skal være et problem med XP eller anden måde at omgå de printer program, men kan ikke tyder på en måde rundt om den. Jeg kan i sidste ende får den størrelse, jeg ønsker af trial and error, men det er en sådan besvær. Jeg er mere end en smule overrasket over, at jeg ikke kan finde info om problemet overalt. I betragtning af de betingelser, kan dette ikke være et isoleret problem. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at bruge et program som Google Picasa at udskrive billeder med?
__________________ serverguy |